Gast Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 Gisteravond was de DB er weer eens van overtuigd dat hij geen tuner meer vrij had. Er liep maar een opname, maar hij weigerde om tuner B in te zetten. Na het beeindigen van de opname konden beide opnames starten (allebei op NL zenders) en werkte de tweede tuner weer gewoon. Ik vermoed dat er een relatie is met de rotor, want de vorige keer dat ik dit zag had hij ook op de BBC iets opgenomen, en vannacht ook. Misschien dat hij denkt dat tuner B nog op astra2 gericht staat, en dat hij dus tuner A nodig heeft om te draaien. Ik heb een twin LNB op een rotor. Iemand die het ook al eens gezien heeft?
MFX2000 Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 Probleem herken ik. Ik heb hiervoor Tuner A en Tuner B met dezelfde config moeten instellen (dus niet bij Tuner B through Tuner A instellen) om de tweede tuner wel beschikbaar te krijgen. Enige nadeel (zal wellicht aan mij liggen) is dat er maar 2 streams beschikbaar zijn. (Dus opname, tv kijken via tv EN kijken via de webinterface gaat niet gelijktijdig ondanks dat CCCam dit wel zou moeten ondersteunen). Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm || Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen