groeselt Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 Hallo, heb enigma erop met de laatste PET settings. maar zie tot de zenderlijsten hele kleine letters hebben. Kunnen deze ergens ingesteld worden om groter en leesbaarder te worden?
spaghetto Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Hoi , Volgens mij als je op de knopjes van de volume drukt terwijl je in de zenders lijst zit dan veranderd de layout van de lijst en evt de grotte van de letters ook. Gr.spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
groeselt Posted August 17, 2007 Author Posted August 17, 2007 dit werkt niet. Kun je dit uberhaupt wel instellen met dbox2. Of misschien ergens in dreamset 1.64 ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now