Ga naar inhoud


[Pioneer] PIONEER 200 UPDATE


Gast

Aanbevolen berichten

Dank je Admirals. Heb ze nu wel. <P>Ik hoop dat ik deze link mag plaatsen. Hier staan de bewuste files tijdelijk. Kan niet precies zeggen hoe lang ze er blijven staan.<P>Gelieve niet ongevraagd te linken naar dit adres.<P><A HREF="http://145.18.215.35/sat/temp/pio/" TARGET=_blank>Pionero update</A>

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

HOI,<BR>het komt door de spaanse epg als de app uit is geweest en je doet hem aan op een spaanse zender dan lees hij eerst de spaanse epg waar taquilla de aanvallen mee stuurt oplossing is inderdaad om of de app aan laten of met een ned zender te beginnen tot dat de nl epg eropzit en weg probleem<BR>suc6<BR>falonso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bergrijp dat ik voor deze update zowel een serial als een parallele kabel moet gebruiken. <BR>Mijn vraag:<BR>Zijn dit standaard kabels of nulmodem kabels.<BR>Nulmodem?, wat is dan de pin-bezetting?<BR>Ook heb ik blijkbaar een stukje software nodig om een backup te maken van de bestaande software, genaamd jtag_p.exe<BR>Waar vind ik dit?<BR>Enne, kan ik ten alletijden terug naar mijn oude software als ik vastloop met het uploaden van de nieuwe software?<P>Graag een reactie...<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TAQ WERKT OP HET PIONERO 2.4 MAAR WEL VEEL PROBLEMEN C+ GAAT NAAR 2MIN OP ZWART EN ALS JE DE ZENDERS OPNIEUW GAAT INDELEN EN C+GAAT OP ZWART MOET JE DE DOOS OPNIEUW UIT EN AAN ZETTEN EN DAN BEN JE DE NIEUWE ZENDER INDELING KWIJT<BR>WIE HELPT MIJ WANT IK HEB GEEN C+ MEER EN MIJN ZENDERLIJST IS EEN ZOOITJE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het na 2 min. op zwart gaan heeft volgens mij meer te maken met de files die gebruikt in combinatie met de spaanse firmware.<BR>In de bovenstaande link kun je altijd weer de originele software erop zetten.<BR>Ik heb hem alvast gedownload.<BR>See you !<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...