Guest Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Iets heel raars voor : na het opladen van een nieuwe kanaallijst (via mmedit van Humax naar Nokia getranformeerd) blijft de receiver altijd maar testen. Telkens als hij zou moeten starten (einde opstartprocedure) krijg ik test en daar gaan we weer. Iemand een oplossing?
Guest Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Kan het zijn dat de Nokia geen zenders vindt? Zou een harde reset helpen? Kan er mij iemand zeggen of een upgrade naar MA2.0 aan te raden is (nu 1.3), want ik heb ergens gelezen dat de receiver dan moeite zou hebben met de CI module (nu matrix revolution met TVV-kaart)?
Guest Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Oude kanalenlijst er weer in terugzetten. Als dat niet helpt de software er opnieuw inzetten. MA2.09 werkt goed met AlfaCrypt module.
Guest Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Bedankt voor je antwoord. Ondertussen andere kanaallijst ingezet en ok. Graag zou ik er de 2.09 inplaatsen maar ik slaag er niet in de download naar de receiver te doen. Kan je me zeggen hoe ik het meot doen (welk programma)?
Guest Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Er in zetten met Serialserver het duurt wel een 20 minuten, en vaak lukt het nog niet in één keer maar de aanhouder wint. <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
Guest Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 De Nokia 9800s heeft veel problemen met de nieuwere CI modules. Probleem lijkt de spanningsvoorziening te zijn van de PCMCIA connector. Hier is wel een simpele patch voor, maar dan nog zijn sommige modules gewoon niet stabiel. Mijn Nokia 9800s deed het alleen goed met de oudere Irdeto CI (die patchbare) en de Aston 1.03. De Aston 1.05 deed het alleen als de module met kaart een keer uit en ingestoken werkt. Zolang je de Nokia 9800s niet uitzette ging dit prima. Het klinkt een beetje lullig, maar da's niet zo bedoeld. Koop een nieuwe CI ontvanger. Zijn niet meer zo duur. (Mijn Nokia 9800s kostte in 1998 even 1195,-). Een nieuwe kost een fractie en is veel sneller.
p1ppo Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 De dragon cam 4.01 doet het wel goed hoor.... (in mijn 9800s). Geen hardware aanpassingen nodig. dm500s echostar 5020 (160gb Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28
Guest Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 Goed te weten. Met een matrix revolution ucas 3.1 ook (enkel moet de receiver meestal één of meerdere malen opnieuw opgestart worden, waarom????). Mijn probleem zit in de originele mediaguard cam van TVV.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now