Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hai

 

Ik ben van enigma terug naar 'dgs' software, maar kan uiteraard mijn HD niet meer gebruiken.

 

Is er iemand die hier iets op weet zonder hem te formatteren????

 

Gr

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Posted

Ja een andere harde schijf steken en de andere bijhouden voor als je weer wat met Enigma wilt knoeien.

Posted

Citaat:
a een andere harde schijf steken en de andere bijhouden voor als je weer wat met Enigma wilt knoeien.

 

Mensen mogen ook wel geholpen worden.....

 

probeer dit eens:

 

in een telnet sessie :

 

typ :

dd if=/dev/zero of=/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc bs=512 count=2

 

hierna :

sync

 

en nu je relook opnieuw opstarten

 

grtz

 

JaxcC

Posted

Gewoon 2 dagen wachten tot de DGS software je op de zenuwen begint te werken en dan AB com imager er terug op <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Posted
Citaat:
Citaat:
a een andere harde schijf steken en de andere bijhouden voor als je weer wat met Enigma wilt knoeien.


Mensen mogen ook wel geholpen worden.....

probeer dit eens:

in een telnet sessie :

typ :
dd if=/dev/zero of=/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc bs=512 count=2

hierna :
sync

en nu je relook opnieuw opstarten

grtz

JaxcC

Werkt dat?
Wat doe je daar precies?
Posted

Dat is interessant.. ik ben ook erg benieuwd wat er precies gebeurt...

 

Zou je een korte uitleg kunnen geven voor ik het uitvoer??? <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

 

Thnx!!!

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Posted

Klopt, je schijf wordt geformateerd, wat heb je aan een schijf die onder Enigma is gebruikt.... Als je DGS software wordt gebruikt???

 

Data is niet bruikbaar tussen deze twee formaten en de enige oplossing is formatteerd.

 

cheers

 

Jaxc

Posted

Ow.. hmmm het was juist niet de bedoeling om hem te formatteren...

 

Er staat enorm veel data op die ik niet kwijt wil.

 

Wordt dus maar heen en weer kopieren ben ik bang. of heeft iemand een andere oplossing?

 

Gr

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Posted
Citaat:
Klopt, je schijf wordt geformateerd, wat heb je aan een schijf die onder Enigma is gebruikt.... Als je DGS software wordt gebruikt???

Data is niet bruikbaar tussen deze twee formaten en de enige oplossing is formatteerd.

cheers

Jaxc
Zeg grapjas, komt dus op hetzelfde neer als hetgeen ik zij.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...