bash! Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Hai Ik ben van enigma terug naar 'dgs' software, maar kan uiteraard mijn HD niet meer gebruiken. Is er iemand die hier iets op weet zonder hem te formatteren???? Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Guest Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Ja een andere harde schijf steken en de andere bijhouden voor als je weer wat met Enigma wilt knoeien.
JaxcC Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Citaat: a een andere harde schijf steken en de andere bijhouden voor als je weer wat met Enigma wilt knoeien. Mensen mogen ook wel geholpen worden..... probeer dit eens: in een telnet sessie : typ : dd if=/dev/zero of=/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc bs=512 count=2 hierna : sync en nu je relook opnieuw opstarten grtz JaxcC
caveman Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Gewoon 2 dagen wachten tot de DGS software je op de zenuwen begint te werken en dan AB com imager er terug op <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Guest Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Citaat: Citaat: a een andere harde schijf steken en de andere bijhouden voor als je weer wat met Enigma wilt knoeien. Mensen mogen ook wel geholpen worden..... probeer dit eens: in een telnet sessie : typ : dd if=/dev/zero of=/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc bs=512 count=2 hierna : sync en nu je relook opnieuw opstarten grtz JaxcC Werkt dat? Wat doe je daar precies?
bash! Posted August 18, 2007 Author Posted August 18, 2007 Dat is interessant.. ik ben ook erg benieuwd wat er precies gebeurt... Zou je een korte uitleg kunnen geven voor ik het uitvoer??? <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> Thnx!!! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
JaxcC Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Klopt, je schijf wordt geformateerd, wat heb je aan een schijf die onder Enigma is gebruikt.... Als je DGS software wordt gebruikt??? Data is niet bruikbaar tussen deze twee formaten en de enige oplossing is formatteerd. cheers Jaxc
bash! Posted August 18, 2007 Author Posted August 18, 2007 Ow.. hmmm het was juist niet de bedoeling om hem te formatteren... Er staat enorm veel data op die ik niet kwijt wil. Wordt dus maar heen en weer kopieren ben ik bang. of heeft iemand een andere oplossing? Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Guest Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Citaat: Klopt, je schijf wordt geformateerd, wat heb je aan een schijf die onder Enigma is gebruikt.... Als je DGS software wordt gebruikt??? Data is niet bruikbaar tussen deze twee formaten en de enige oplossing is formatteerd. cheers Jaxc Zeg grapjas, komt dus op hetzelfde neer als hetgeen ik zij.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now