frico Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Hallo Allemaal, Ik heb nu al een paar maanden mijn 7025 inbezit. Ik heb er veel plezier aan. Het enige wat mij nu opvalt is dat de lcd display aan de voorkant van de receiver langzamerhand aan het verdwijnen is. Ik heb de instellingen van de LCD niet veranderd. Is er iemand die het zelfde probleem heeft? Groeten Edwin Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
Joecks Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Bij mij valt hij ook wel eens weg , zowel met de Ronaldd als de LT image , na een reboot is het weer in orde.... Geen idee waar het aan ligt. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
challenge Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Hi, Ik bezit hem nu een jaar en heb er veel plezier mee alleen sinds twee maanden knipperde het display. Middels setup veranderen had hierop geen invloed. Nu tijdens opbooten knippert het enigzins waarna het meestal is afgelopen. Denk dat er toch ergens een 'los' contact zit. Jammer maar mee te leven tenzij iemand weet welk onderdeeltje met de soldeerbout belaagd moet worden.
Joecks Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Niks soldeerbout, terug naar de dealer , je hebt recht op 2 jaar garantie ! Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
J.H.O Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik heb nu al een paar maanden mijn 7025 inbezit. Ik heb er veel plezier aan. Het enige wat mij nu opvalt is dat de lcd display aan de voorkant van de receiver langzamerhand aan het verdwijnen is. Ik heb de instellingen van de LCD niet veranderd. Is er iemand die het zelfde probleem heeft? bij mij flikkerde het display ook en na 2 weken was het display helemaal uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen