Ga naar inhoud

[7025] Display op dreambox valt weg

frico

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik heb nu al een paar maanden mijn 7025 inbezit. Ik heb er veel plezier aan. Het enige wat mij nu opvalt is dat de lcd display aan de voorkant van de receiver langzamerhand aan het verdwijnen is. Ik heb de instellingen van de LCD niet veranderd. Is er iemand die het zelfde probleem heeft?

Groeten Edwin

Groeten Edwin,

Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij valt hij ook wel eens weg , zowel met de Ronaldd als de LT image , na een reboot is het weer in orde.... Geen idee waar het aan ligt.

Joecks

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik bezit hem nu een jaar en heb er veel plezier mee alleen sinds twee maanden knipperde het display. Middels setup veranderen had hierop geen invloed. Nu tijdens opbooten knippert het enigzins waarna het meestal is afgelopen. Denk dat er toch ergens een 'los' contact zit. Jammer maar mee te leven tenzij iemand weet welk onderdeeltje met de soldeerbout belaagd moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al een paar maanden mijn 7025 inbezit. Ik heb er veel plezier aan. Het enige wat mij nu opvalt is dat de lcd display aan de voorkant van de receiver langzamerhand aan het verdwijnen is. Ik heb de instellingen van de LCD niet veranderd. Is er iemand die het zelfde probleem heeft?

bij mij flikkerde het display ook en na 2 weken was het display helemaal uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen