Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Hallo, Sinds zondag staan bij mij een aantal zenders op zwart het gaat hier over nederland 1,2,3, RNN7, nat.geo, nick/comedy central de overige zenders doen het wel. Is er misschien een storing gaande?
Hellum Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 geen storing, maar wat voor ontvanger heb je? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Topic mag worden verwijderd, bleek aan de connector te liggen
Guest Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 hmm, welke connector? Ik heb hetzelfde hier op mijn DB...bepaalde zenders 76%, maar amper beeld en haperen
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now