Sigma Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 er is weer een nieuwe firmware uit je kunt hem hier downloaden TF5000PVRen deTF5500PVR wat er nieuw is weet ik niet ik zit nog op mijn vakantie adres Firmware staat ook op de satteliet ASTRA on 19.2 E Frequency: 12603 MHz Symbol Rate: 22000 kS/s Polarization: Horizontal PID: 347 Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Sigma Posted August 20, 2007 Author Posted August 20, 2007 Sjaak(k) dat weet je toch <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Hij zapt sneller op de $ kanalen! Zowel met een Xcam Angel/Orion & Aston Dual <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Grt Superklopje!
Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Sigma, bedankt voor de tip! Deze nieuwe versie meteen maar even ingeladen. Hij zapt inderdaad erg snel nu!! Op de $ kanalen even snel als de ongecodeerde! (Nu maar hopen dat dit door de nieuwe firmware komt en niet omdat ze bij CD aan het sleutelen zijn, aangezien de teletekst het momenteel niet doet...)
Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Jammer, hij zapt hier weer trager. Het coderingssysteem zal bij cd wel even uitgestaan hebben.
ranger0727 Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Sjaak, zou jij deze nieuwe firmware ook kunnen voorzien van loaderversie 436... mvg Jan Sanders
Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 EPG werkt niet meer als je deze functie wilt gebruiken loopt deze vast! Zij er meerdere met dit probleem?
Dolf Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Probeer eens EPG te laden zonder TAP’s. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Wybo Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Geen probleem hier.... Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Guest Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 citaat:Vooruit dan maar hier de 5510pvr omdat @superklopje waarschijnlijk wat op de teentjes getrapt is Sorry Sjaak ik zal je de volgende keer niet meer voor de voeten lopen. <img src="/forums/images/graemlins/smirk.gif" alt="" />
Tippy Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Bedankt voor de tip, en nog veel plezierige dagen in Luxemburg (volgende maand zit ik er ook met de vrouw) <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Xtrend 10000
Guest Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Probleem is opgelost! Ik ben aan het stoeien geweest met diverse zenderlijsten voor de 5500/5510/5000ci en de 5000ci+ en is daar ergens fout gegaan. Andere zenderlijst geplaats probleem opgelost.
unique Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 weet iemand toevallig of er ook een nieuwe recente transponderlijst in de firmware zit?
lindberg Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 sneller zappen ??? is hier niet van toepassing...helaas ,wat wel opvalt is dat ie wat beter omgaat met foutjes in de videostream bijv opnames die door recCopy gedescrambled waren leverden in het begin van de file bij de vorige versies problemen...resulterend in rode balk.deze versie speelt over de foutjes heen...dat is op zich een verbetering. verder heb ik niet met zenderlijsten gespeeld of zo.. greetz Lindie live long and prosper !
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now