Alfi Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Wanneer een programma is afgelopen zie ik vaak tussen de overgang van het programma ,naar bijvoorbeeld de reklame, kortstondig even blokken in beeld. Dit duurt altijd maar heel even en dan is alles weer normaal. Is dit een bekend verschijnsel of is het iets specifiek op mijn DB? Alfie DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
cardwizard Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Dat heb ik ook met mijn DB600 Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
robkds Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Dat is precies op het moment dat er geschakeld wordt tussen 4:3 en 16:9. Mijn huiskamer-LCD schakelt dan netjes om door de puls op de scart, maar mijn tv in de slaapkamer (via modulator aangesloten) laat dan ook wat blokjes zien en schakelt niet in beeldformaat. Ontvanger is een DB500S.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Onze panasonic crt schakelt over en laat blokjes zien. Wordt de LCD even zwart tijdens het schakelen, zodat je de blokken niet ziet?
cardwizard Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 **edit*** helemaal verkeerd hier Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen