Jump to content

Recommended Posts

Posted

Weense stadszender: Puls TV nu op Astra 19,2° oost

Te ontvangen op: 12.051 GHz, V, 27k5, 3/4

Posted

In September komt er Salzburg TV bij volgens Stefan Hagedorn.

 

Kijk, de Nederlandse regionalen gaan, en de Oostenrijkse lokalen komen er voor in de plaats.

Samen met InnSat TV zijn dat er al 3 !

 

Misschien een kleine opmerking aan CDS ? Waarom moet dat in NL allemaal op kosten van de kijker? (2e LNC voor 23,5° oost) In het kleine Oostenrijk is het zelfs voor een lokale stadszender mogelijk om op 19° oost te verschijnen. Zonder geneuzel met een andere positie.

Posted

Op Astra-1 zijn nu eenmaal veel Duitstalig gerichte zenders... vandaar dat het dan wel kan. En inderdaad heb je gelijk dat wij Nederlanders een investering moeten doen. In Duitsland/Oostenrijk is ook alles op Premiere na FTA...

 

 

Wij hadden al:

1. Luxcrypt decoder vanaf den beginne (zover ik me kan herineren fl. 200, 90 Euro)

2. In 1996 de plotselinge overstap naar Digitaal. fl. 1500 / 700 Euro voor een enige sjips ontvanger. Dit vind ik nog altijd het grootste schandaal en heeft de satelliet scene niet goed gedaan(!)

3. Kaartwissels Irdeto1 naar Irdeto2 (met beperkt pakket) of Seca-2 wat weer geld kostte ivm met nieuwe ontvanger. Met SetTop Pakket 20 Euro, met Seca ontvanger 200 Euro

4. De eerste 700 Euro kostende ontvanger op zwart. Nieuwe ontvanger nodig, 200 Euro (mits je al op seca bij 3 was overgestapt)

5. Uitbreiding zenders op een andere buursatelliet. Weer ca. 40 Euro.

 

De Deutsers o.a. kunnen nog altijd analoog kijken(!) Zo zie je maar weer hoe meer potentiele kijkers hoe meer (gratis) mogelijkheden.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Posted

Je vergeet:

 

6) Overstap van alle CDS kanalen naar 23,5° oost.

 

Ergens heb ik dat vreemde gevoel dat dit binnenkort voor de deur staat.

Posted

Dan 28 Engels, 19 duits en 23 Nederlands?

 

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...