Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

 

Is het mogelijk om films die via de Dreambox zijn opgenomen om deze af te spen op de Xbox 360? Ik heb een pc staan waar ik de opnames van de Dreambox op sla. Het OS van betreffende pc is Windows Vista Ultimate.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Posted

Hier had ik je al antwoord opgegeven in je andere topic...dit kan alleen via het mediacenter van de 360 en je pc... om de ts files te kunnen zien moet je hdtvpump installeren op je mediacenter pc (vista doet soms een beetje moeilijk om deze filter te kunnen installeren)

http://www.dvbportal.de/projects/hdtvpump/

 

Voor het "gewone"360 menu zou je evt de opnames door hdtv2mpeg2.exe kunnen trekken en dan zorgen dat de uitvoer op mpg staat...(weet dit niet 100% zeker maar het normale menu speelt de meeste .mpg bestanden af moet je dus ff zelf testen)

Voor mij heeft dit btw weinig meerwaarde omdat de 360 en de db op dezelfde tv zijn aangesloten...

"My next wife will be normal"

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...