tipje Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Waar is dit kleine zwarte kabeltje voor in mijn dreambox 7025 doos. Hoef ik dan geen twin lnb en extra kabel te trekken. Hoe te gebruiken
tosje Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 twin lnb en extra kabel is verstandig als ge de mogelijkheden van de 7025 volledig wil benutten ,laat dat kabeltje snel verdwijnen, dat kabeltje maakt van de 7025 een een gewone ontvanger (twin vergeet het dan) Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
markie2 Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Zo erg is het nu ook niet, je kan door dat kabeltje wel van 2 verschillende transponders opnemen, voorwaarde is echter dat ze hetzelfde geporaliseert zijn. 1 lnb kan namelijk niet gelijktijdig een horizontaal en vertikaal signaal doorgeven. Maar vroeg of laat loop je toch tegen die beperking aan... VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
boekkie Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Citaat: twin lnb en extra kabel is verstandig als ge de mogelijkheden van de 7025 volledig wil benutten ,laat dat kabeltje snel verdwijnen, dat kabeltje maakt van de 7025 een een gewone ontvanger (twin vergeet het dan) Twin LNB,dan maak je er echt een goede van,dan is het pas echt compleet!! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> opnemen en kijken ,daar koop je hem toch voor,lijkt mij!!!!!!!!!! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
youngblood Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 ja gewoom een twin lnb er op in dat kabeltje laat je in de doos DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e
Littlesat Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Niet alleen dezelfde polarisatie, maar ook dezelfde band (hoog, laag) je kunt dus als je maar 1 satelliet kunt ontvangen maar ca. 1/4 van de transponders tegelijkertijd ontvangen(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now