kevbin 7 Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 hoi bij mij werkt AU van D+ niet meer.is dit bekend of ligt dit aan mij. m.v.g. kevbin
skypeet Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 klopt dat de au van D+ niet meer werkt. Zijn reeds meerdere mensen die dit hebben geconstareerd op verschillende boards. We moeten maar weer wachten op nieuwe software.
kevbin 7 Posted August 24, 2007 Author Posted August 24, 2007 hoi dank je wel,dan wachten we op de nieuwe software m.v.g. kevbim
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now