Ga naar inhoud


[Nextwave] Beeldscherm formaat probleem


Jake

Aanbevolen berichten

Nadat m'n SUC2500C+ vorige week de geest had gegeven (voeding geploft) heb ik een 2500C op de ko0p getikt. Alles weer aangesloten en prima beeld............maar wel niet compleet. Ik mis aan alle kanten een stuk beeld, dwz, m'n beeldbuis is wel gevuld, maar het is het of er centraal ingezoomd is en ik mis dus zowel li als re, als boven en onder een stuk van de afbeelding. Het is net alsof het beeld wat m'n sat naar de TV stuurt te groot is. Alle instellingen 4:3 en 16:9 geprobeerd. Geen effect. De receiver draait op de 1.47 firmware versie. Iemand een oplossing??????????????

 

Greetz Jake

Rebox 4000HD PVR black met CD module

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Er zit wel een behoorlijke tijd tussen, maar eh..

 

Toevallig belde m'n buurman vanmiddag met hetzelfde probleem.

Hem was altijd verteld dat het aan zijn TV lag, maar omdat hij gisteren is voorzien vaan een nieuwe JVC Flatscreen, vroeg hij mij of ik wilde kijken of hij alles goed had aangesloten en ingesteld.

Volgens mij zit alles perfect en ligt het aan z'n ontvanger.

Hij vertelde mij dat hij juist hiervoor had besloten een nieuwe TV aan te schaffen. crazy

 

Volgens mij heeft hij het niet op alle zenders, maar net5 is een ramp.

 

Zoekende naar een oplossing kwam ik bij deze oude post terecht.

Weet iemand inmiddels een oplossing?? confused

 

Zoel ik als mijn buurman zullen je erg dankbaar zijn.

 

Humax 5400 IRCI, Pinacle PCTV Sat Ci op Asus P800Gold Dual 3.0Ghz, 80 cm Astra/Hotbird met 2 twin LNB's, diseq motek 2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je hem ook al eens op een andere scart poort gestoken

en ook de instellingen op 3/4?? 16/9..gezet

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reaktie.

Ook geprobeerd. (Uiteraard.)

 

Wellicht zit er niet de nieuwste softwareversie in, echter als ik het goed begrepen heb, heb je daar een speciale programmer voor nodig.

Of kan het anders?

Het is zonde om voor zo'n experimentje 20 euro uit te geven. Dan is het wel fijn even te weten dat dat ook werkt.

 

Iemand daar bekend mee?

 

 

Humax 5400 IRCI, Pinacle PCTV Sat Ci op Asus P800Gold Dual 3.0Ghz, 80 cm Astra/Hotbird met 2 twin LNB's, diseq motek 2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...