Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo ik kom er even niet uit voorheen ging mounten prima

de box staat goed ingesteld maar het lukt me niet lijkt wat fout te gaan denk zelf ergens op mijn hd van mijn pc

er zitten 3 hd,s in ik wil gewoon c: mounten

1 dreambox dir gemaakt

2 movie dir daarin

3 delen

draai onder xp geen firewall

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Posted

ja deze gebruikte ik ook gaat normaal prima meer krijg geen link met de hd van pc

sap er ff geen biet van

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Posted

heb je schijf op delen staan dan ??

 

probeer de boel eens op nieuw opte starten allemaal.

 

succs

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

 

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

 

Posted

wat ik ook deed het ging niet ook niet restart

pli opnieuw erop gezet en het werkt gelijk weer

tnx

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...