joop1966 Posted August 25, 2007 Posted August 25, 2007 Hallo ik kom er even niet uit voorheen ging mounten prima de box staat goed ingesteld maar het lukt me niet lijkt wat fout te gaan denk zelf ergens op mijn hd van mijn pc er zitten 3 hd,s in ik wil gewoon c: mounten 1 dreambox dir gemaakt 2 movie dir daarin 3 delen draai onder xp geen firewall dreambox 500hd op een triax 110cm met rotordreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c
milili Posted August 25, 2007 Posted August 25, 2007 kijk op dit forum bij de database daar kun je checken of je op de goede manier bezig bent. http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=221&catId=22 succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
joop1966 Posted August 25, 2007 Author Posted August 25, 2007 ja deze gebruikte ik ook gaat normaal prima meer krijg geen link met de hd van pc sap er ff geen biet van dreambox 500hd op een triax 110cm met rotordreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c
milili Posted August 25, 2007 Posted August 25, 2007 heb je schijf op delen staan dan ?? probeer de boel eens op nieuw opte starten allemaal. succs Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
joop1966 Posted August 25, 2007 Author Posted August 25, 2007 wat ik ook deed het ging niet ook niet restart pli opnieuw erop gezet en het werkt gelijk weer tnx dreambox 500hd op een triax 110cm met rotordreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now