Ga naar inhoud


sony W950 I HOE TOMTOM


MIMTRAM

Aanbevolen berichten

dag allemaal

ik ben in bezit van een gsm sony ericson W950 I

ik heb de tomtom navigator 6 proberen op te zetten, de nodige soft zit er op ,maaro als ik op de tomtom exe druk, dan krijg dit te voorschijn"er is geen viewer aangetroffen om dit bestand te openen" het bestand was TTMOBILE.exe

heeft iemand raad?of waaar kan ik de vieuwer downloaden, ik heb uren op het net gezocht,maar zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat ik gedaan heb ,dat is ,ik heb een copie genomen van een ander gsm(ook een W950i) dus een back up van A en dan dezelfde soft in B overzetten,

maar als ik hem wil activeren, dan vraagt hij (dus op mijn gsm dat er geen vieuwer in zit)op de gsm A werkt hij wel maar op B niet;

maar wat is nu een "VIEUWER"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je het niet zomaar over kan kopieren, je hebt het installatie bestand nodig. Je mist nu een paar essentiele bestanden, waardoor TomTom niet kan draaien.

Kathrein UFS-910 + T-Rex Super Module 4.6

Sky Plus Digibox

Technotrend S2-3650 HDTV-S2 USB

Visiosat G4 + 4x Alps Quad LNB - Hotbird 13.0, Astra 19.2, Astra 23.5, Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want er worden een aantal dingen op je telefoongeheugen geschreven en daar kan jij niet bijkomen.

En de W950i maakt geen gebruik van .exe bestanden, dus lijkt me raar dat die wel op een andere W950i gewerkt heeft.

Kathrein UFS-910 + T-Rex Super Module 4.6

Sky Plus Digibox

Technotrend S2-3650 HDTV-S2 USB

Visiosat G4 + 4x Alps Quad LNB - Hotbird 13.0, Astra 19.2, Astra 23.5, Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...