Gast Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Bij het zappen bevriest het beeld gedurende een kleine seconde, het geluid blijft echter wel ok, daarna terug alles ok. Is dit een gekend fenomeen ? Hoe los ik dit op ? Dreambox 7020 + PLI helenite + panasonic plasma 16:9
dAF2000 Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Dit is okee. Je kunt ook "fast zapping" uit zetten. Dan blijft je beeld gewoon een kleine seconde zwart.
Henksat Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Citaat: Dit is okee. Je kunt ook "fast zapping" uit zetten. Dan blijft je beeld gewoon een kleine seconde zwart. Daarom heb ik deze optie altijd uit staan, vindt het ook vervelend. Maar dit hebben alle images, is geen PLi bug. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Volgens mij gebeurt dit om het geluid met het beeld te synchroniseren.
redneck eyeball Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Klopt, die tijd is nodig om beeld en geluid in sync te zetten. Vroeger was dat eventjes zwart, daardoor kon je de indruk krijgen dat de box traag zapte. Nu staat fast zapping default op aan, maar dan heb je wel dat fenomeen de eerste halve second na een zap.
Littlesat Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Het is een soort "Johan Cruijf" syndroom: "Elk nadeel heb z'n voordeel" Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen