Dilasso Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Beste Lezer, Ik overweeg een LCD TV aan te schaffen met “beeld in beeld functie” zal deze functie ook bij satelliet TV via een Dreambox 500s werken? Vriendelijke groet, Dilasso Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Gast Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 De dreambox 7025 en de 7020 kan dit zelf dat wil dus bij deze op elke tv of de 500 dit ook kan weet ik niet. De functie op de televisie zal niet werken omdat alles op de zelfde kanaal binnen komt en de dream maar 1 signaal van 1 zender naar de tv stuurt
paardengek Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Beeld in beeld functie: 1 zender in het groot en de ander in het klein te zien ?? Volgens mij bedoel je dit, dat is niet mogelijk met de 500. Deze heeft slechts 1 tuner, terwijl je dan twee tuners nodig bent. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
dream-on Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 bij de 7020 kan dit wel. Daar is een plugin voor. Er zijn echter 2 maars: -je kan geen versleutelde zenders zien. (tenminste niet met de meestgang bare emus) -je kan alleen PIP zijn van zenders die op dezelfde transponder zitten. dus al met al ik zou de moeite besparen want er blifjt weinig over. Wat je wel kan doen is je tvtuner en je sat tuner naast elkaar gebruiken. Dit zou moeten gaan. suc6. Vu duo2 met pli
DIMKING Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Citaat: Beste Lezer, Ik overweeg een LCD TV aan te schaffen met “beeld in beeld functie” zal deze functie ook bij satelliet TV via een Dreambox 500s werken? Vriendelijke groet, Dilasso voor de b.i.b. (of pip) van je TV maakt het niet uit van welke EXTERNE bron het beeld komt (dvd, video, sat etc..) je TV heeft geen 2 tuners dus die pip beelden moeten van extern komen b.v. je 500. B.v. formule 1 via je TV tuner rtl7 en cockpitbeelden via premiere vanuit je 500 in de pip... DM7020HD (C&S), DM500HD, DM500+, DM7020, DM600.. addicted to Pli..
Gast Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Citaat: bij de 7020 kan dit wel. Daar is een plugin voor. Er zijn echter 2 maars: -je kan geen versleutelde zenders zien. (tenminste niet met de meestgang bare emus) -je kan alleen PIP zijn van zenders die op dezelfde transponder zitten. dus al met al ik zou de moeite besparen want er blifjt weinig over. Wat je wel kan doen is je tvtuner en je sat tuner naast elkaar gebruiken. Dit zou moeten gaan. suc6. De pip plugin werkt vziw op alle dm's, ook de 500 (De 7025 weet ik niet). Wel met bovenstaande beperkingen, dus in praktijk gebruik ik hem nooit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen