Ga naar inhoud


megaprogrammer dl20


Gast

Aanbevolen berichten


gebruik de software pix 113 dat werkt prima<BR>je kunt er ook de eeprom mee programeren als je de eeprom er af kunt halen dus geen cold kaarten <P>............................................<P><BR>TOEVOEGINGEN NAV VEEL GESTELDE VRAGEN.<P>-ALS IK OP INTERNET EEN FILE DOWNLOAD WELKE MOET IK DAN HEBBEN ?<BR>*DEZE PROGRAMMER WERK MET DE ZGN HEX 8 FILES DE EXTENSIE RB 6 OF 7 WIL,<BR> ZEGGEN WAAR DE PROGRAMMEER POORTEN ZICH BEVINDEN DE MEEST GEBRUIKTE ZIJN.<BR> RB 7.<P>-HET RODE KNOPJE OP DE PROGRAMMER WAAR DIENT DEZE VOOR ??.<BR>*DEZE WORDT GEBRUIKT IN COMBINATIE MET DE KEUZE "BUSPIC" HIERMEE KAN DE, <BR> BEVEILIGING VAN EEN 16C84 IC MEE VERWIJDERD WORDEN.<BR> PAS OP : DIT KAN TOT BESCHADIGING VAN DE PIC ICE LEIDEN.<P>-INSTELLINGEN DIPSWITCH.<P>*ENKELE 16C84 EN WAFERCARD 16C84 -1-OFF -2-ON -3-OFF -4-OFF<BR>*DUBBELE 16C84 KAARTEN DENK OM DE APARTE MASTER EN SLAVE SOFTWARE.<BR>*MASTER CHIP PROGRAMMEREN -1- ON -2- OFF -3- OFF -4- ON.<BR>*SLAVE CHIP PROGRAMMEREN -1- ON -2- OFF -3- ON -4- OFF-<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste kenners.<P>ik heb het ding op 4 pc geprobeerd.<BR>een p3 800 een cyrix 200 pro en een 486 dx 66 en geen reactie van apperaat.<P>ik heb via een link een foto geladen en volgens mij is mijn programmer niet compleet.<BR>links langs het (vermoedelijke data) ledje niks meer aan komponenten en op de foto zie ik daar wel iets zitten. wie weet meer en kan me helpen .<P>grtzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste kenners.<P>ik heb het ding op 4 pc geprobeerd.<BR>een p3 800 een cyrix 200 pro en een 486 dx 66 en geen reactie van apperaat.<P>ik heb via een link een foto geladen en volgens mij is mijn programmer niet compleet.<BR>links langs het (vermoedelijke data) ledje niks meer aan komponenten en op de foto zie ik daar wel iets zitten. wie weet meer en kan me helpen .<P>grtzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er ook zo een van een kammeraad ter reparatie is een van de eerdere versies<BR>op de site van willem staat er software voor ikzelf heb het lieftst het dos proggie 24c13<BR>die progger die ik heb kwam niet door de hardware test het chippie was defekt nieuwe erop in een voetje en gaan met dat ding is mijn kammeraad ook blij kan die weer proggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het dus goed begrijp:<P>Het ic'tje vervangen en dan zou hij het moeten doen (bedoel je dan de 7407).?<BR>Want bij mij zit er niks naast het 2 e ledje???????<BR>Hardware test doet hij niet.<BR>of kan ik beter een goldprogrammer aanschaffen.<P>bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mensen die het wat moeilijk vinden om van de ene software naar de andere te springen en van de ene programmer naar de ander,is een goldprogrammer wel een goede oplossing.Ik raad vele mensen aan die eens te kopen.Gewoon alles in hex laten staan.<BR>De boot in de pic laden,dan de eeprom laden en dan weer de pic en klaar is kees.<BR>Geen verwarring met knopjes en instellingen,gewoon kaartje erin en proggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe mooi de goldprogger ook is je kunt er niet alles mee <BR>en je kunt maar heel beperkt software gebruiken als je een seca moscje wilt doen lukt dat dan wel<P>ja ik bedoel het ic 74ls07n<BR>het makkelijkste proggie voor dit ding is 24c13 van willem zit ook een hardware test in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...