Ga naar inhoud


(TF7700 HSCI) probleem met zenders zoeken


Gast hendrie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wie weet hoe je deze ontvanger moet instellen voor astra 1 en astra 2. Op mijn oude ontvanger(sab ontvanger) kan ik wel allebei ontvangen. Maar als ik de topfield TF 7700 HSCI aansluit krijg ik geen signaal. Wat ik ook instel, ik krijg geen signaal terwijl als ik de andere ontvanger weer aansluit dan heb ik weer perfect beeld. Het ligt dus aan de instelling van de ontvanger. Ik heb van alles geprobeerd maar het wil niet lukken misschien is het wel erg simpel. Alvast bedankt voor de moeite.

 

Groetjes Hendrie

Link naar reactie
Delen op andere sites


welkom op het forum..

 

Iets meer info is wel handig. Hoe kijk je naar Astra 1 + 2. Gebruik je twee LNB's (dan moet je disecq goed instellen) Gebruik je een rotor.... kortom geef eens wat meer info.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dit is allemaal wat nieuw voor mij.

Ik gebruik een twin duo LNB (canal digitaal) met 60 cm schotel. Geschikt voor HDTV (DVB-S2 uitzendingen) Het is aangesloten met een HDMI kabel.Mijn ontvanger is een TOPFIELD TF 7700 HSCI met common interface.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om mee te beginnen,

astra1 a 12515 h 22000

hotbird b 11662 v 27500

astra2 c 10773 h 22000

astra3 d 12565 h 27500

 

astra1 LNB freq 9750/10600

astra2 LNB freq 9750/10600

astra3 LNB freq 9750/10600

hotbird LNB freq 9750/10750 !

De rest op kingofsat.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds geen signaal.

Alles is goed ingesteld maar krijg geen signaal van de LNB met deze ontvanger (topfield tf 7700 hsci) .

Maar als ik de satelittekabel achteruit haal en doe hem dan weer in mijn andere ontvanger(SAB) dan heb ik weer meteen beeld.

 

Gr, Hendrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 8 maanden later...

Ik heb na ongeveer een jaar weer hetzelfde probleem...nieuwe post aangemaakt. Het zou toch een software of firmware instelling moeten zijn..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...