Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Ik heb een DM500 met flubber erop nu heb ik het probleem als ik in 'Bestandsmodus' fotos wil bekijken die op mn mijn PC staan die foto's in zeer slechte resolutie zijn En dit ligt niet aan de foto's zelf want die hebben grote resolutie Kan je dat ergens instellen of iets? Bedankt al!:thumb1: Sammy
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1015638 deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Merci Heb dus naar de verkeerde dingen gezocht voor ik mijn vraag deed. Jammer dat het niet kan veranderd worden Grtz, Sammh
hemertje Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Citaat: Merci Heb dus naar de verkeerde dingen gezocht voor ik mijn vraag deed. Jammer dat het niet kan veranderd worden Grtz, Sammh kwestie van investeren in een box die wel aan je verwachtingen voldoet! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen