Ga naar inhoud


De grote overstap


Gast

Aanbevolen berichten

Tot op heden heb ik altijd met mij phillipsje (dst 5816) via de combinatie seasons + voyager gewerkt. Dit werkte altijd redelijk goed, maar de laatste tijd wordt het steeds moeilijker om (werkende) codes te vinden ... Ze zijn er wel -weet ik- maar steeds later bijgewerkt en/of niet volledig ...<P>Nu ben ik dus bezig om de grote overstap te maken naar de piccard (groot ? jep voor een lamer als mij wel ...) ... ik heb mij dus een programmer aangeschaft met een paar van die lege kaartjes, heb hier en daar een aantal files gedownload waar keys instaan, heb deze inmiddels allen al een keer op een kaartje gehad, maar blijf steeds met het zelfde probleem zitten :<BR><B>Insert Card</B> verschijnt steeds weer bij mij op het scherm ... frown.gif<P>kan iemand mij hier een klein beetje verder helpen ????<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Link naar reactie
Delen op andere sites


iedereen bedankt voor de mailtjes, maar ben er al uit ...<P>Na vele malen het kaartje te hebben geprogrammeerd ( eerst eeprom dan pic ) heb ik het voor de gein eens anders geprobeerd ... eerst pic dan eeprom en toeval wil dat dat ineens werkte ...<P>tx ...<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...