Ga naar inhoud


[400s] Beste Enigma image?


wian

Aanbevolen berichten


op de 400 is het mogelijk om hem zelf multiboot te maken met een dm image....alleen nog nooit 1 in de flash gezet. verder draait hij met cccam erg stabiel, bij mij wel tenminste

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb ondertussen een paar DGstation images en enigma images geprobeerd en mijn huidige favoriet is de ABCOM 30-08-2007. De lipsync problemen en gebrekkige CCcam ondersteuning irriteerden me.

 

Uiteraard door enigma1 maar 1 tuner en het image heeft minder toeters en bellen dan gemini of pli, maar de ontvanger werkt prima. Volledig stabiel, media highway EPG, teletext, opnemen via cifs geen probleem, laatste CCcam draait prima, snelle opstart, rotor werkt goed, etc.

 

Er zijn natuurlijk ook minpuntjes:

- CCcam ziet maar 1 cardreader (bij het opstarten "vind" CCcam een dreambox 5/600)

- geen gesproken taal voorkeuren zoals bij Pli

- weinig mensen lijken dit image te gebruiken, dus niet al teveel over te lezen

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de abcom, van 30-8, geen merkbare lipsync problem, en met de addon release 3 werkt cccam 203 uitstekend, net 1 geregeld voor mijn moeder , gelijk de abcom erop gezet en draaien maar, onder abcom kun je kiezen of je de relook knopen, neutrino knoppen of enigma knoppen wilt gebruiken.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...