jaapvdpol Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 Is het mogelijk om met een camd3 client te connecten naar een cccam server? Zo ja, kan iemand een voorbeeld van de instelling geven. Ik kom er niet zo gauw uit. Thanx! DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
Ome Merde Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 dat staat toch gewoon in het configuratiebestand van CCcam ? : Code: # syntax for to add camd3 connection##L: <ip> <port> <username> <pass> <ca4> <id6> <nr_of_hops_away (default: 1)>## example:## L: 127.0.0.1 567 dummy dummy 0100 000080 duidelijker kan niet volgens mij ... merDe deze ruimte is te huur
astradriver Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 Je kunt niet met camd3 connecten naar CCcam. Alleen met CCcam conecten naar Camd3. Oplossing is CCcam met newcs draaien en met camd3 connecten naar newcs. Dan kun je met camd3 in iedergeval naar je locale kaaart kijken.
jaapvdpol Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Geplaatst: 9 september 2007 @oom merde: Had ik dus ook gevonden maar kwam er niet verder mee. @astradriver: Duidelijk waarom het dus niet gaat werken. Ga cccam en newcs uittesten, thanx DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen