Jump to content

Recommended Posts

Posted

Iemand hier ervaring mee? TV beeld blijft zwart, maar in de info balk krijg ik DEC -> dus vrijgeschakeld. Op de pc krijg ik decrypt OK.

 

Heb ik met een season interface ook een blocker voor seca2 nodig?

 

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Posted

gaat je niet lukken om met wce beeld op de nl seca2 kaart te krijgen

alleen met dvbk software met aangepaste cam en blocker rest kan je vergeten

 

gr metopar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Posted

Hoi,

 

ik heb het niet over een seca2 kaart maar over WCE, emu software.

 

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Posted

ook niet met emu software

is nog steeds niet gehackt voor zover bekend

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...