Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal jullie weten allemaal dat je met een C+nl kaart nickelodeon en veronica kunt kijken toch?(ook al is je abo verlopen)

sinds ik de nieuwe update van 31/10/2007 heb krijg ik ze niet:(

is dat nog bij iemand zo?

Posted

Da's niet gebruikelijk hoor. Veronica zit in het STB pakket net als Nickelodeon..Bij mijn weten was TMF (tijdelijk) gratis....

Posted

Citaat:
Veronica zit in het STB pakket net als Nickelodeon..

 

Nee hoor, Veronica zit idd in het STB-pakket, maar Nickelodeon is samen met Comedy Central toch in het basispakket te ontvangen. Welk pakket heb je, Kazaa001? Ik neem aan Set-top-box? Dan zou je wél beeld moeten hebben op Veronica. Nickelodeon kan je dan niet ontvangen...

Posted

ahh zooo

en wat mimisiku zei is idd waar want ik had tmf,mtv's(buite het spaanse en upc) en nickelodeon comdy central gratis maar na die update alles weg buite ned1,2,3 en veronica is weg:( maar misschien zou ik mijn kaart heractiveren zou dat veronica terug brengen?

groet.

Posted

Citaat:
maar misschien zou ik mijn kaart heractiveren zou dat veronica terug brengen?

Ja, zou je kunnen proberen. Misschien werkt het wel.

 

Of even een nieuwe zaplijst installeren, of de transponder van Veronica opnieuw inlezen? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...