Snowgasm Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 Vraagje (kan het via de zoekfunctie niet vinden): Is het mogelijk om bij de DM7025 een dusdanige aansluiting te maken zodat de oude Philips 2201 aangesloten kan blijven en de dreambox het signaal doorlust als hij in de standby stand staat? Ik wil zelf overstappen op een dreambox maar ben bang dat mijn vriendin de oude philips wil blijven gebruiken (is er eindelijk aan gewend). Ik heb wel gezien dat er 2 satelliet schroefdraadjes op de dreambox zitten, maar kan hiervan 1 gebruikt worden als output? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Gast Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 ja is geen Probleem , alleen zoals je al zei : De Dream moet wel op standby staan , als die aan staat heb je geen Signaal op de andere Box .
Snowgasm Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Geplaatst: 9 september 2007 Citaat: ja is geen Probleem , alleen zoals je al zei : De Dream moet wel op standby staan , als die aan staat heb je geen Signaal op de andere Box . Hoi, dank je voor je antwoord. Dat scheelt me een extra draad trekken morgen :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen