Jump to content

FAQ gevraagd !!!

Guest

Recommended Posts

Ik zou graag van jullie hulp gebruik willen maken.<BR>Ik ben in het bezit van een Goldcard en een VP2 programmer.<BR>Ondanks 14 dagen lang zoeken, lezen en uitproberen van diverse HEX/BIN combi's, is het me tot nu toe pas één keer gelukt om de goldcard goed werkend te krijgen met de pakketten Str**m, R*T, C*, P*, No**, Tel*P*** en He***s op één kaart.<P>Nu heeft b.v. Str**m een key update gedaan en zou ik, als dit kan, de huidige werkende bestanden willen gebruiken om de benodigde keys aan te passen en deze weer ophet kaartje te laden<P>Nah... dat lukt dus voor geen meter.<BR>Ik heb van alles geprobeerd... Hex aangepast m.b.v. EepromEdit 1.8 & 2.5 of PicEdit.<BR>BIN aangepast m.b.v. EepromEdit 1.8 & 2.5.<BR>Ik kan die bestandjes keurig aanpassen en opslaan maar werkend is het niet te krijgen.<BR>In de meeste gevallen krijg je een "error" foutmeldingen bij het programmeren van de PIC.<P>Voor het programmeren van de eeprom gebruik ik Winphoenix.<P>Wie zou mij kunnen helpen m.b.v. een stap-voor-stap uitleg of een FAQ met als uitgangspunt de situatie zoals hierboven beschreven.<P>Alvast bedankt voor de moeite.<P><BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.