Ga naar inhoud


FAQ gevraagd !!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou graag van jullie hulp gebruik willen maken.<BR>Ik ben in het bezit van een Goldcard en een VP2 programmer.<BR>Ondanks 14 dagen lang zoeken, lezen en uitproberen van diverse HEX/BIN combi's, is het me tot nu toe pas één keer gelukt om de goldcard goed werkend te krijgen met de pakketten Str**m, R*T, C*, P*, No**, Tel*P*** en He***s op één kaart.<P>Nu heeft b.v. Str**m een key update gedaan en zou ik, als dit kan, de huidige werkende bestanden willen gebruiken om de benodigde keys aan te passen en deze weer ophet kaartje te laden<P>Nah... dat lukt dus voor geen meter.<BR>Ik heb van alles geprobeerd... Hex aangepast m.b.v. EepromEdit 1.8 & 2.5 of PicEdit.<BR>BIN aangepast m.b.v. EepromEdit 1.8 & 2.5.<BR>Ik kan die bestandjes keurig aanpassen en opslaan maar werkend is het niet te krijgen.<BR>In de meeste gevallen krijg je een "error" foutmeldingen bij het programmeren van de PIC.<P>Voor het programmeren van de eeprom gebruik ik Winphoenix.<P>Wie zou mij kunnen helpen m.b.v. een stap-voor-stap uitleg of een FAQ met als uitgangspunt de situatie zoals hierboven beschreven.<P>Alvast bedankt voor de moeite.<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...