Ga naar inhoud


[600PVR] instellen motor?


matthijs12

Aanbevolen berichten


Citaat:

Kan iemand helpen?


Hier, klik , wordt je al om meer info gevraagd.

Had je je motor goed afgesteld zodat je op je humax met usals kon werken, of werkte met per satelliet opgeslagen posities?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik GP 3.6, dus kan de naam van onderstaande menus afwijken.

 

Afhankelijk wat je wil zien/heb ingesteld kun je het in de Satelliet configuratie, van één sat tot 2 en 4 of meerdere of afwijkende configuratie, uitkiezen.

 

Ik heb ook meerdere sats via Diseqc rotor waarbij het volgende hoort;

Bij rotor instellingen staat bij mij "Gebruik gotoXX functie"aangevinkt en de juiste Lengtegraad en Breedtegraad!

 

Bij transponder edit de satellieten weggehaald die ik niet kan bereiken met mijn instellingen 45E-45W. De motor is hier als eerste natuurlijk op ingesteld!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik heb ook meerdere sats via Diseqc rotor waarbij het volgende hoort;
Bij rotor instellingen staat bij mij "Gebruik gotoXX functie"aangevinkt en de juiste Lengtegraad en Breedtegraad!


Voor topicstarter: Dit is de beste methode, maar gaat alléén als jouw rotor hierop afgesteld is. Als dit zo is dan kan elke receiver welke met usals overweg kan hier gelijk op werken.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...