matthijs12 Geplaatst: 10 september 2007 Delen Geplaatst: 10 september 2007 Mijn dreambox 600 produceert wel een erg gedigitaliseerd geluid? Gebruik PLI helenite final /CCCAM2.03 Met een ander receiver via dezelfde bekabeling is dit geen enkel probleem. Weet iemand raad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bdenboer Geplaatst: 10 september 2007 Delen Geplaatst: 10 september 2007 Omschrijf "digitaal geluid" eens? Digitaal wil zeggen dat je e.e.a. hebt aangesloten via de optische uitgang van de DB, maar ik denk niet dat je daarop doelt want dat klinkt juist mooi zuiver en vrij van analoge storingen. Welke kabel gebruik je en waar gaat deze naar toe? DB7020, DB500S, PLi Helenite Final Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
matthijs12 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 Van de dreamboxScart aansluiting de TV. Met een Humax heb ik dit probleem niet? Het is echt een Dreambox aangelegenheid. Vreemde hoge stemmen, ook bij mannen..... baal er echt van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 10 september 2007 Delen Geplaatst: 10 september 2007 Offtopic- Zijn de kabeltjes misschien heel nauw en strak? -Ontopic Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen