Ga naar inhoud


TwinhanDTV Sat CI 1034 foute kleurweergave in progdvb 5 elecard!


satsurfer

Aanbevolen berichten

Ik werk met Progdvb Elecard 5.09.02.

 

Zenders inladen gaat, maar eenmaal ik tv wil kijken zijn de beelden niet om aan te zien! vooral geel.

 

niets te zien met ontvangstkwaliteit hoor: (66 level, 91% kwaliteit)

 

Wat is er verkeerd (werk met vista 32)

post-2043-1318259386,2064_thumb.jpg

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik werk niet met Vista, maar probeer eens een andere renderer of codec.

In progDVB settings, audio en video,directshow, en dan bij Bideo Renderer een andere kiezen. Als er geen bij is die goed werkt of het probleem blijft hetzelfde probeer dan een andere codec bij TV channels.

Kijk ook even bij de decoder info onder, File, Property, Decoder info. Daar kun je onder Filters een aantal instellingen aanpassen voor zover dat filter dat toestaat.

 

Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het antwoord!

 

het is gelukt!

 

maar mijn ervaringen zijn met progdvb 5 (elecard) dat dit niet zo stabiel draait....en traag!

 

heb nochtans een 'recente' cpu en genoeg RAM

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welke handeling is het gelukt ?

 

Ik heb op dit moment nog steeds 4.85.1 Standard edition lopen, ik heb kort even getest met 5.09 maar dat gaf zodanige problemen dat ik 4.85 weer geladen heb.

Ik hou de stand van zaken normaal bij op het DVBNetwork forum of op het progDVB forum zelf.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...