Ga naar inhoud


[Pioneer] verwarring bij flashen dbr-s110nl


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de jtag interface gebouwd, kan met pionero ook connecten , tot zover geen probleem, alleen als ik nu bv de pioneer15v430.BIN als file send laat ie inderdaad zien dat ie 'm stuurt, en geeft ook een bevestiging dat de file goed is verzonden maar ik zie er niks van terug op m'n tuner, ik neem aan dat bij decoderversie iets anders komt te staan dan wat er standaard staat?

 

heb al alle sites afgezocht naar een duidelijke beschrijving hoe m'n tuner te flashen maar ik lees verschillende dingen, op de ene site staat dat ik pionero kan gebruiken, op de andere weer dat dat niet mogelijk is.

 

is er iemand die precies de handelingen kan opnoemen om m'n tuner te flashen, dus ook de settings in het gebruikte programma enz.

 

bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


gebruik Pionero 4.0BETA2

zet in CONFIGURATION de juiste deco (1530NL)

deco in SM.

en opnieuw sturen vanaf adres 600000

h2deetoV7 geeft een foutmelding op ongeveer 061c000, maakt niet uit -> Updatye is gelukt.!!

 

430 geeft geen foutmelding, patchen gelukt..

 

Mail me maar even als je vragen hebt!

 

Groetjes,

Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok firmware is nu gepatched, als ik nu de tuner opstart moet ik een provider kiezen, daarna de kanalen inlezen, als ik dit heb gedaan en ik wil later de kanalen hernummeren dan zie ik alleen de kanalen 501 t/m 999, en in m'n kanalen lijst mis ik ook bepaalde nummers.

 

wie o wie weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...