Ga naar inhoud

HDD in de 7025

jan1

Aanbevolen berichten

Ik heb er een seagate ingezet van 250Gb. Maxtor werkt ook (die had ik er eerst inzitten van 160Gb).

Je zet de dreambox uit, schroeft de deksel eraf, je haalt de supports eruit, je plaatst de supports aan de harddisk met de bijgeleverde schroeven en blauwe tussenstukjes (rubber) om de trillingen op te vangen.

Je schroeft daarna de harddisk met supports vast in de dreamboxbehuizing.

Ik heb de flatcable aan de bovenzijde gelegd van de schijf daar ik dacht dat dit beter was maar er zullen er ook zijn die hem aan de onderzijde hebben liggen.

Je moet daarna in je image wel de harddisk formatteren en dan is hij klaar voor gebruik.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook een laptopdisk in gedaan, omdat de schijf die ik erin had zitten heel hinderlijk resoneerde in de TV kast (op m'n bureau hoorde je 'm nauwelijks). Scheelde enorm in de hitte.

Ik heb een 100GB in gebruik, is ruim genoeg (ca. 50 uur) en het netwerk van de 7025 is snel genoeg (8 MB/s, komt overeen met 1 uur film in 4 minuten) om filmjes naar de PC te schuiven als er ruimtegebrek dreigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.