Ga naar inhoud


Servicelijn TVVlaanderen aan zonaal tarief


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Hierna de tekst van de laatste nieuwsbrief van TVVlaanderen.

 

" Servicelijn aan zonaal tarief

Hoe vaak gebeurt het dat een kost permanent verlaagd wordt?

 

Zeg nu zelf, hoe vaak heeft een bedrijf waar u klant bent, een kost voor u als klant permanent verlaagd? Dat is tamelijk uitzonderlijk, niet?

 

Omdat betere service soms ook minder mag kosten, heeft TV VLAANDEREN besloten om vanaf heden de kosten voor het bellen naar haar servicelijn drastisch te verlagen voor haar abonnees. Vanaf vandaag hoeft u niet langer een 070-betaalnummer te bellen, maar stellen we een spiksplinternieuw zonaal telefoonnummer ter beschikking.

 

Omdat elk probleem er eentje teveel is

Omdat elke vraag een antwoord verdient

Omdat het leven al duur genoeg is

 

kan u ons vanaf heden bereiken op 02 / 790 2 790.

 

U kan uw smartcard ook gratis heractiveren via onze website, of aan het normale sms-tarief door uw smartcardnummer door te sturen naar 0477 / 60 66 60 (zonder puntjes, spaties of extra tekst).

 

Met een vraag om informatie kan u verder steeds terecht op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33, en vergeet zeker ook de rubriek met veelgestelde vragen niet op www.tv-vlaanderen.be/vragen.

 

TV VLAANDEREN

 

You ain’t seen nothing yet "

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja

Misschien een 0800 lijn zou nog beter geweest zijn.

Ik vind dat als je klant bent en je betaald een abo dan is dit voor beeld + ondersteuning.

Ja er zijn veel bedrijven die geld verdienen met de telefoon gespreken.

Stel je voor dat ze 0,1€ per gesprek krijgen, nu volgende maand geen update doorsturen en dan is het kassa,kassa.

De maand er achter kunnen ze misschien eens verkeerd facturen en terug kassa,kassa.

enz

Bij de activering was het reeds 29€ (dacht ik) daar mee kunnen ze de mensen reeds te woord staan.

Maar dit is mijn mening.

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Stel je voor dat ze 0,1€ per gesprek krijgen, nu volgende maand geen update doorsturen en dan is het kassa,kassa.
Hmmm 10 eurocent? Daar kunnen ze de dame die de telefoon van aanneemt niet betalen vrees ik, dus ga er maar van uit dat het een verliesgevende post is. Op zijn best kostendekkend.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Misschien een 0800 lijn zou nog beter geweest zijn.


"Pezeweven" noem ik dat of, nooit content zijn.


En niet te vergeten is het ook nog eens onhandig om een 0800 te hebben want die kan je vanuit het buitenland dus niet bereiken...

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pezeweven = misschien wel ja

Maar waarom kan je bv je helpdesk van mobiel wel gratis bereiken.

Waarom kon je in het begin een 0800 draaien om meer info over de aansluiting te krijgen bij tvv.(en eens je reeds klant was moest je een 070 lijn draaien)

Nu ik zit er geen bal mee in om een 070 of 02 lijn te draaien hoor.

Maar vind jullie dit een echte stap vooruit van TVV?

Hopelijk is hun nieuw nummer geen telenet nummer (anders gaat het nog meer kosten via mobiel)

Ik vind (persoonlijk) dat TVV het wel een beetje onoverzichtelijk maakt.

Na 1jaar 1€ per maand er bij en -1zender, pluspaket de prijs naar boven en wat gaan ze vragen voor de zenders op 23°O

Ik ben dus een voorstander van TVV en heb zelf 2 full abonementen.

Maar ik hoopte dat zij het voorbeeld gingen geven met duidelijk te zijn van in het begin.

En niet zoals de andere de prijs even naar boven trekken en dan komen vertelen dat ze goedkoper worden.

Dit hebben we reeds genoeg gezien met andere firma's. (belg***m,tel***t,enz

En niet te vergeten wij de schotelaars kunnen en moeten tvv uit de grond stampen.(zonder ons lukt het hen niet hoor)

Alle ik schreef dit eigenlijk om eens te zien wat jullie er van vinden.

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wijzigingen zijn nooit handig en dikwijls een nadeel.

ivm de kosten sowieso.

 

Van de telefoonlijn hadden ze van het begin moeten doen is mijn mening. Gewoon om de redene zoals hierboven vermeld dat je niet alleen vanuit je eigen landje bereikbaar bent maar ook voor je klanten die eens in het buitenland vertoeven.

 

Ivm de prijswissel zou ik zeggen(1keer), dat zal leergeld zijn ... een prijszetting doen is niet zo heel simpel dus men kan zich vergist hebben.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...