Jump to content

graag hulp met aansluiten com1

Guest

Recommended Posts

Ik heb een oude computer Pentium 90.<BR>Mijn muis is serieel(9 polig). Is deze nu aangesloten op de com 1. Naast mijn muis, zit een female aansluiting(25 pin). Hier zit een stikker van com 1 boven. Ik heb een verloop gekocht. Nu is de aansluiting dus serieel. Maar als ik de programmer erop aansluit en met eepromEdit test of de com 1 uitgang ook goed is krijg ik de volgende melding.<BR>Unable to open com port (win error code:5)<BR>Ik krijg mijn programmer toch maar niet aangesloten. Heeft iemand ook het zelfde probleem gehad.

Beste Candyman, Je heb je prog. hoogstwaarschijnlijk op com 2 zitten. Of er nu een verloopstekker op zit of niet, het blijft een seriele poort. (kan zowel 25 pins als 9 pins zijn). Als je muis op com1 zit is de andere poort com 2.<BR>Probeer dat maar eens uit <BR>Groeten en suc6 Borry<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.