Ga naar inhoud


vp2 smdcard en pic24c13


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn vp2 op de com 1 aangesloten. Ik wil pic24c13 gebruiken om de 16F84 te proggen. Ik stel alles in en doe hardware test. Krijg melding hardware present. Bij device kies ik 16F84. Ik laad een loader.hex en wil die nu gaan proggen op mijn smd card. Nieuw dus en helemaal leeg. Ik krijg een error. Wat doe ik verkeerd. Waarom werkt het niet??<BR>graag reaktie want ik kom niet verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik heb het zelfde probleem met de VP2.<BR>Pic proggen gaat goed maar de rest ho maar.<P>De VP2 lijkt me een aardig ding maar de doc is belabberd.<P>Is er iemand die wel weet hoet je een eeprom op een vp2 kan blazen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is denk ik een kwestie van de juiste loader gebruiken.<BR>ik heb werkende file naar de downloadsectie gestuurd, dus hou deze in de gaten!!<BR>de file heet: boot.hex<BR>en zal in de irdeto of seca sectie komen te staan, sucses ermee<P>cu, harrewar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,<P>Ik had het zelfde probleem. Na een hoop gzoek het volgende : Gebruik een Cardwizard welke in PICprog 1.2 zit. Sluit alles hw matig aan en gebruik de kaart wizard. Het enige waar je nu nog op moet letten is het type file op het juiste moment. HEX voor de PIC en Bin file voor 24c16. Gebruik een vertrouwd setje zoals satturk of een ander. Aan die sw ligt het nooit. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...