Ga naar inhoud


[Pioneer] Het "bekende rode vierkantje" na patch 4.32


Gast

Aanbevolen berichten

Beste medesatters,

 

Gisterenavond mijn 110NL gepatched met v 4.32 van Dynamit. Zijn kanalenlijst en eeprom in de ontvanger gezet en aan de TV gehangen. Echter zit ik nu met het "bekende rode vierkantje" en vooral geen beeld.

 

Ik heb de diverse boards afgezocht naar info hierover en er wordt hier en daat wel over gesproken, alleen is het me allemaal niet duidelijk geworden.

 

Wie weet waar ik over dit probleem kan lezen of wie kan mij op weg helpen naar de oplossing.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Groeten Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ken die melding maar al te goed...dan staan de zendertabellen t.o.v. de verwijzingen in de eeprom niet goed... ik gebruik zelf vooralsnog altijd jtag04 voor de 1354-g niet pionero, geweldige editor maar met de 110 soms stug!

lees je eeprom eens uit en kijk of de verwijzingen goed zijn en je de epg uit hebt staan.. of anders de box zelf laten zoeken, eeprom uitlezen, verwijzingswaardes vastleggen. de te zenden lijst zo aanpassen dat de blokken op de juiste plaats staan, senden met jtag op. .

groeten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste RADXNL,

 

Bedankt voor je reaktie. Ik heb de bladzijdes uit de Pionero handleiding eens aandachtig gelezen die gaan over de eeprom en de tuning. Ik moet tenslotte nog veel leren.

 

Zijn de verwijzingen waar jij het over hebt diegene die verwijzen naar de "active sections" ? Dit m.b.t. op de TCS en TPT.

 

Het EPG uitzetten verhaal begrijp ik nog niet erg. Dit zou je moeten doen om attacks tegen te gaan. Maar ik heb het idee dat ik niet erg veel last heb van attacks. (afkloppen) Kan dit ?

 

Het uploaden via Pionero gaat overigens op zich wel, maar je moet je wel strikt aan de volgorde houden, anders gaat het inderdaad mis.

 

Alvast bedankt voor de reaktie en wordt vervolgd.

 

Groeten Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...