Ga naar inhoud


[Pioneer] Alleen kanaallijst in 110nl


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo mijn vraag is.

Is het ook mogelijk om alleen de kanalen te laden zonder dat er verder iets veranderd moet worden in de ontvanger.

Ik bedoel ik moet voor mijn werk 16 ontvangers op een booreiland instellen op astra en hotbird nu wil ik op de pc een kanaallijst maken met de zenders die ze daar op hun eigen kabel netwerk willen hebben zodat ik snel de ontvangers kan laden zonder dat ik eerst de ontvanger moet laten zoeken op 2verschillende sattelieten en dan vervolgens mijn vingers blauw te toetsen op de ab.

Dus de ontvangers moeten verder orgineel blijven.

Kan dat met pionero en een jtag of ben ik verplicht er eerst een patch in te laden van H2deetoo en heeft iemand een kanaal lijst van de astra en hotbird die dan kan aan passen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen ervaring met de 110NL, (ik zoek er een voor de hobby), maar ik heb ruime ervaring met de 200NL en settinglijsten.

Het laden van kanalen is onafhankelijk van de firmware. Wat je nog wel nodig hebt is de eeprom.

In de eeprom staat oa informatie over de locatie van de kanalentabel en de transpondertabel.

Als je dus op 1 van de deco's een goede kanalenlijst hebt, kun je de kanalenlijst en eeprom uitlezen en gebruiken voor de andere deco's.

 

Wat ik niet weet is of de 110NL de JTAG connector al gemonteerd heeft of dat je dat nog moet doen. In dat geval zijn ze natuurlijk ook niet meer origineel.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...