Ga naar inhoud


jmd + phoenix progammer


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb mij de JMD en de Poenix programmer gekocht , heeft iemand een handleiding of dergelijk over hoe te starten met programeren , welk programma , hoe gebruiken , waar vind ik de kodes enz...<BR>ik bezit een multichouch en een gold kaard <BR>en heb een nokia mediamaster 9200<P>dank u <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt 3 dingen nodig<BR>-het progje icprog<BR>-het progje winphoenix<BR>-de juiste maandfiles(kijk maar bij de irdeto downloads)<P>Met je jdm programmeer je met icprog een loader in de 16f84 dan met je phoenix progger en winphoenix prog je de bin eeprom file in je 24c16.Tot slot prog je dan de file met naam pic of 16f84 in 'je raad het nooit' de 16f84(met icprog natuurlijk).<BR>Werkt dit niet moet je een andere file uitproberen. Ook moet je zien dat je phoenix op 3.57 MHZ staat.<BR>Vergeet vooral niet om op dit board verder te lezen. Daar kan je een hoop van leren zoals bijvoorbeeld het zelf maken van bin files.<BR>Veel succes.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het programma ic-prog 1.03b kun je alles <BR>hier zit een wizzard in voor goldwafer kaarten.<BR>Heel simpel, en nog in het nederlands ook.<BR>Het adres is.<BR><A HREF="http://WWW.H2DEETOO.DEMON.NL" TARGET=_blank>WWW.H2DEETOO.DEMON.NL</A>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...