Ga naar inhoud


New ABcom enigma for 400s


wian

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo

 

heb je eventueel wat info wat er in de addon zit en hoe die te installeren aub.

momenteel werk ik met de fantacy 2.16a, misschien dat de abcom wat beter werkt op de relook 400.

ik gebruik mgcam voor mijn tv vlaanderen kaart.

 

groeten: xbxzotje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wian

 

Ik heb op jou advies gisteren een aantal malen geprobeerd om de ABcom te instaleren. Instaleren was geen probleem maar ik kreeg na het booten een boodschap "Fatal error" couldn't load RC Mapping file for DM7000. Ik heb daarna Pli Helenite geinstaleerd, deze doet het perfect. Het is me achteraf meegevallen.

 

Soms moet je even door iemand over de streep getrokken worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Addon zip file uitpakken en naar /tmp kopieren op de relook. Dan blauwe knop en in het menu ipkg knop kiezen. Dan kiezen voor Feed Temp en addon installeren. Je kan nu vanuit het blauwe knop menu cam's, plugins, settings, locales etc downloaden.



:'( na het opnieuw flashen met de fantacy telkens panic bij het booten
iemand bekend met dat probleem

groeten: xbxzotje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lezen mensen,als je een Enigma hebt geflashd (is een serial all) en je wil weer terug naar DGS dan moet je eerst weer een Uboot flashen van DGS. Allemaal te vinden bij Denktenk. Als je de melding "Fatal error" couldn't load RC Mapping file for DM7000" moet je een andere Mid kiezen.Dat doe je door bij het opstarten de rechter pijl knop ingedrukt te houden,dan krijg je een menu waar je kunt kiezen voor DM 7000 enz.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe knop dat heb ik geprobeerd maar nergens zie ik een optie om CCcam te starten ik heb overigens wel de laatste nieuwe ABcom van 01-10-2007 erin staan het is mij ook gelukt om de CCcam 2.03 te downloaden maar simpel deze te starten kan ik niet vinden dus doe ik het momenteel maar met telnet.

Dit is allemaal even nieuw voor mij ben dreambox en dbox2 gewend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...