Ga naar inhoud


Ervaringen met 6071RayhTec7f build 6


raantje

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

De problemen die ik ondervind zijn de volgende,

 

Ned1,Ned2 en Ned3 zijn er niet meer wanneer ik naar een ander kanaal heb gekeken en terug zap. Wanneer ik de ontvanger dan weer in de standby zet en weer aan dan heb ik weer beeld op de 'publieke'.

 

Het menu (info e.d.) staat soms hevig te trillen. Als ik de ontvanger dan uitzet en weer aan, met de aan uit knop dus, dan trilt het menu niet meer.

 

Groeten,

 

Raantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even of de video ecm pids goed staan. (+,B,1)--> Na wijzigen opslaan door decoder op stand by te zeten.

Controleer ook even of de instelling rotor/switch goed staat in het antenneconfiguratie menu.

 

Dat trillen wil zeggen dat er toch iets stevig vastloopt.

Welke kanalenlijst /EEPROM combinatie heb je toegepast?

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bedankt voor je antwoord,

 

Ik heb de kanalen lijst van Marcel gebruikt. Deze heb ik in de ontvanger gewijzigd.

 

Ik zal vanavond proberen om de software een keer opnieuw in de ontvanger te zetten (serieel).

 

Ik hoop dat hij dan stabieler is, je hoort het nog wel van me.

 

Groetjes,

 

Raantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

De firmware begint weer raar te doen. Het trillen van de menu's is weer begonnen. Nadat ik de spanning eraf gehaald heb doet hij het weer een dag normaal en daarna begint het trillen weer.

 

Is er nog een alternatieve firmware. Het enige wat ik wil is een firmware met DiSEqC 1.0 zodat ik ook mijn phillips gebruik kan maken van de WNC Monoblok voor de ontvangst van de regionalen.

 

Groet,

 

Raantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...