Ga naar inhoud


[Pioneer] Settings voor BCT15xx/110/210 bij Crazy Ivan


Satori

Aanbevolen berichten

Naast de up/download hebben mijn settinglijsten ook altijd bij Crazy Ivan gestaan.

Omdat de up/download gestopt is, wordt de site van Crazy Ivan voorlopig de enige plek waar ze aangeboden worden.

 

Crazy Ivan: Bedankt voor de ruimte!!

 

------------------------------------

 

De lijsten lijken minder belangrijk voor de BCT15xx dan voor de BCT14xx, omdat laden via de jtag gebeurt en dan kun je zelf natuurlijk ook kanalen uitlezen. En dit geldt zeker nu Salvad0r de eeprom lees functie toegevoegd heeft in Pionero.

Maar ik kan me voorstellen dat een soort 'start-set' handig kan zijn. Daarom deze lijst, waavan de kanalen op dezelfde plek staan als in de BCT14 versie.

 

------------------------------------

 

Dit staat in de bijgesloten readme:

 

Datum 15 mei 2002.

 

Settinglijsten met eeprom voor Pioneer BCT15xx/110/210 versies met firmware Dynamit 4.32. (Deze files werken dus NIET in de Pioneer BCT14xx/100/200).

 

Inhoud:

A_HB_Sorted_432_15.bin

Astra_scan_0505_15.bin

Hotbird_scan_0505_15.bin

Eeprom_NoEPG_432_15.txt

Readme.txt

 

Info:

LNB-1 = Astra

LNB-2 = Hotbird

 

Eenvoudige sortering in A_HB_Sorted

Naamgeving van een aantal kanalen aangepast. Met name Premiere had een aantal kanalen zonder naam. Erotik, Premiere2, Premiere Formule-1. 2 kanalen, waarvan ik niet weet welke premiere dat zijn heb ik Premiere? genoemd.

Daarnaast EPG kanalen duidelijk aangegeven.

Eeprom heeft is NoEPG gemaakt. Let wel op de Checksum van deze eeprom is anders dan bij de vorige eeproms.

 

Dynamit 432 is autoswitching, maar dan moet je de multcam (FUN) smartcard files gebruiken.

 

Als je begint werken Palco en Kiosk, maar zodra er daarna nieuwe films beginnen moet je ze openen.

Openen door op 'D' te drukken. Even een paar seconden geduldig wachten. Nu verschijnt er rechtsonder in beeld 'Kiosk...' (ook bij Palco). Vervolgens popt er tekst op om te selecteren. Druk nu op 'ok'. Als de tekst niet verdwijnt kun je daarna op kanaal '0' drukken. Omdat die niet bestaat zal de deco niet overschakelen, maar de tekst verdwijnt.

 

Veel plezier

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satori,

 

Klasse man met de settingslijst. Ik ben er heel blij mee. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar dat doe ik spoedig.

 

Alvast bedankt !!!!

 

P.S. Kan het zo zijn dat de Ir*e*to in multicam files niet goed omschakelen met FW versie 4.32 ?. Ik heb er n.l. problemen mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedamkt voor je reactie,

 

sorry voor wat late reactie, maar het is opgelost. Probleem is dat mijn fun niet goed geprogd was. Opnieuw geprogd en het probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...