Ga naar inhoud


[Pioneer] Pioneer dbr s110 nl


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen ik ben echt in lek met apparatuur en ik heb sinds kort een pioneer ontvanger. met een galaxy gold card ofzo ik kan haast alle programma's kijken behalve C+ en ned 1 2 3 dan geeft hij steeds na 10 seconden beeld plaats smart card terwijl hij erin zit. 1 week heb ik naar C+ gekeken zonder problemen en toen op de een of andere dag weg. Nu heb ik gehoor ddat je hem moet ombouwen ofzo maar daar heb ik echt geen verstand van. Kan iemand mij helpen????

Groetjes uit Rotterdam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Runnerman,

 

Nog niet veel reakties gehad. Dit komt hoogstwaarschijnlijk, omdat jouw vraag eigenlijk neerkomt op een voorgekauwde handleiding voor het patchen van je ontvanger en voor het updaten van je goldkaart.

 

Ik zal je uit de droom helpen, dit gaat niet leiden tot een succesvolle patch met zicht op alle kanalen.

 

Het verdient de aanbeveling om eens op zoek te gaan naar de artikelen uit de pioneer sectie die betrekking hebben op jouw vragen. Deze goed door te lezen en de vermelde info sites bezoeken.

 

Daarna proberen en dan nog eens je vragen stellen.

 

Misschien blijven er dan zelfs geen vragen meer over of zijn deze wat specifieker en makkelijker te beantwoorden.

 

Veel succes en de groeten.

 

Sander

 

P.S. Ook ik was (en ben) niet technisch en handig, maar uiteindelijk is het na veel lezen, proberen en wat hulp toch allemaal goed gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...