Ga naar inhoud


[TF5500pvr] hoe kan ik tap plaatsen in 5500 pvr ?


swarfega

Aanbevolen berichten


hallo Sjaak ik snap er niets van beginner he

ik ben nu de hele dag bezig maar ik kom er niet uit is er misschien een nederlandese site waar het een en ander duidelijk word uitgelegd?

 

wat ik wil weten met werk programma kan ik de tab via usb in mijn toppie krijgen.

ik heb geprobeerd met altair een de tab MediaManager en de tap mp3-random er in te zetten.

maar ik krijg ze niet werkend dus ik doe iets fout maar wat

heb veel gelezen maar kom er niet uit.

misschien is hulp in de buurt van breda mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altair is het juiste programma! Bij Mediamanager (heb je de Nederlandse versie?) is een handleiding (engels) geschreven en een textfile, die uitlegt waar je de tap moet plaatsen. Als je wil dat hij altijd start, plaats je hem in ProgramFiles/Auto Start. Wil je hem handmatig starten in ProgramFiles. Standaard is de recall toets geprogrammeerd om het hoofdscherm voor te toveren. De rest moet je uit de handleiding halen.

 

Succes

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het in Auto Start zetten Topfield opnieuw starten. De tap start dan ook op. Recall is het cirkelvormige pijltje...

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

swarfega,

 

Als je met TAP’s aan de slag gaat, komt er een tijd dat je ontvanger niet meer goed opstart als je TAP’s in auto opstart zet. Dit komt door de combinatie of de volgorde van je TAP’s.

Als je dat tijdens het opstarten de 0 knop op afstandsbediening ingedrukt houd kun je na het opstarten de tegenstribbelende TAP verwijderen.

 

Als je de juiste TAP’s in je ontvanger zet, vergroot dat ontzettend de mogelijkheden van je ontvanger, veel plezier er mee.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...