Ga naar inhoud

[600C] Harddisk inbouw advies

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb vandaag de harddisk ingebouwd in de DM600. Dat ging prima. Het monteren van de harddisk aan de metalen frame ging prima, alleen ik vond erg griezelig dat er nauwelijks ruimte is tussen de harddisk en de metalen frame, want ik beetje bang dat er zo kortsluiting gemaakt kan worden. Ik heb maar voor zekerheid een extra moertje geplaatst waardoor de afstand tussen de frame en de HD groter wordt.

Hebben andere bezitters van de DM600 dat ook zo gedaan? Ik heb ook maar 3 schroefjes gebruikt, want de 4 schroefje maakte kontakt met de elco, heb die maar voor zekerheid verwijdert.

gr,

MArtin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Krijg je de deksel nog wel dicht dan?

Ik denk dat de HDD juist wat koeling door het frame krijgt en het goed is dat hij er zo dicht opzit.

Als je de juiste schroefjes gebruikt, geen al te grote kop, kan er geen probleem zijn.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen