Ga naar inhoud


Relook 400 vast in Main Menu


DikkieDick

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat zag ik ook.

Even later: ik heb hem nu werkend. In de Neumo lukte het niet met 1.05. Ik heb nu een 1.04-versie. Ik ga eens een poging wagen een bestand over te halen.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...

 

Filename Created Size Playtime Lock

NED1 11 Oct 15:38 2397MB 01h 22s no

ER 11 Oct 22:12 1651MB 50m 35s no

The Hills Have Eyes - Hþgel der blutigen Augen _The Hills Have Eyes_ 11 Oct 23:26 4813MB 01h 58m 26s no

 

Als ik die Hills have eyes als mpeg download (via het ikoontje) krijg ik een bestand van 123bytes. Via ftp beweert ie dat ie 716MB moet downloaden.

Bij die ER is ie nu wel meer aan het downloaden. Ben benieuwd wat het wordt.

 

Een tijdje later: iets te veel van het ding gevergd door 2 files tegelijk te downloaden, want de ftp-sessies zijn er uitgeknald en met ftp en telnet krijg ik geen connectie met de box. Wel is ie nog te pingen. Ook niet via de webinterface. Wilde net een opname schedulen. Nou ja, dan maar later. ;-)

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GNcontrol,

 

Databaseproblemen? Dat ie ook spontaan verdween? Zoja, da flash ik er eens een 2.14 in. 'k Wil wel twintuner houden. Straks gaat ie van 2 Taqs tegelijk opnemen. Nieuwe uitdaging. ;-)

 

Mvg, Dick

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gaf ook problemen. Heb zojuist geprobeerd FT 2.14 erin te flashen na het flashen bleven er puntjes op het scherm komen en er kwam niet de melding dat ie herstart moest worden. Hardhandig gedaan, maar nou blijft ie hangen bij het booten. Dat is lekker.

Vannacht had ie weer eens niet opgenomen omdat de kanalenlijst weer weg was. Ik word er een beetje moedeloos van. Vandaag op pad, en vanavond de Xtreme maar weer aansluiten.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...