Ga naar inhoud


[Pioneer] Satori


rave62

Aanbevolen berichten

Beste Satori dank je wel voor de kanalen lijst die op de site van zueger.be stond.Pioneer dbr-s100nl 2 heb ik gepatch en het werkt als een ....!

Ik hoop maar dat het geen problemen geeft met de seca wissel van 1 naar 2.

Buiten de regio vrije zone die ik nu heb wat zijn de voordelen nog meer voor deze gepatche deco?Volgens mij kan ik nou ook irdeto en andere coderings systemen aan toch?Alleen het nadeel ik werk nog met goldkard en programmer mischien heb jij nog tips ps.heb kun jij ook aan mij de originele software voor deze deco aan mij mailen.

Mijn email is rave@msn.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vwb de seca wissel moeten we allemaal afwachten.

Met de patch heb je de deco inderdaad regiovrij. je kunt 2000 kanalen aan. De EPG werkt zonder dat die door onze leverancier benaderd kan worden. De layout op scherm is veel beter geworden. Je kunt een 9-tal kanaen tegelijk op je scherm krijgen om makkelijke te zappen. Je krijgt de technisch info van een kanaal (via + toets). Een mooie volume regelaar. Sneller schakelen en inderdaad meerdere encryptie systemen. Om van dit laatste optimaal gebruik te kunnen maken heb je de Multicam files nodig op een FUN kaart. De GW kaart heeft een te kleine capaciteit om dit te doen. (VOor seca alleen is GW prima). Er is ook een multicam editor, dan kun je zelf spelen met de diverse kanalen en sleuteltjes. Te downloaden bij de polen. zoeken mbv wildcars zoals sterretjes. Bijv: *multicam*

 

De originele firmware staat inmiddels in je mailbox. Sorry: Is inmiddels gebounced met de melding rave@msn.com onbekend.

 

Succes

Satori

 

<small>[ 08-06-2002, 15:05: Bericht gewijzigd door: Satori ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...