Ga naar inhoud


(7025) nieuwe Gemini 3.0 een stuk trager?


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist even de nieuwe Gemini in de flash gezet, kon niet in Barry Allen omdat de flash image geen OE 1.5 was.

 

Wat mij direct opviel was het trage zappen en de trage menu afhandeling. Hebben jullie deze ervaring ook?

 

Ook zag ik bij de plugins geen Barry Allen staan, ook niet in de download, die heb ik wel nodig want ik wil de Ronaldd in CF uitproberen. Nu staat me er iets van bij dat ik de "oude BA" niet moet gaan toepassen in een OE 1.5 image, klopt dit?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals jezelf al aangeeft moet er een OE 1.5 image in flash staan dus :

 

1. Haal de CF kaart eruit en formateer deze opnieuw (stel wat erop staat eerst zeker)

2. Flash de box met een OE 1.5 Image (Mag dus ook Gemini 3.0 zijn)

3. Zet barry allen erop en installeer de CF kaart weer.

4. Installeer Gemini 3.0 wee op CF

5. Klaar.

 

Als het goed is heb je nu weer een kakelverse omgeving en zapt e.e.a. weer zoals het hoort.

 

Groeten,

GVW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb zojuist even de nieuwe Gemini in de flash gezet, kon niet in Barry Allen omdat de flash image geen OE 1.5 was.

Wat mij direct opviel was het trage zappen en de trage menu afhandeling. Hebben jullie deze ervaring ook?

Ook zag ik bij de plugins geen Barry Allen staan, ook niet in de download, die heb ik wel nodig want ik wil de Ronaldd in CF uitproberen. Nu staat me er iets van bij dat ik de "oude BA" niet moet gaan toepassen in een OE 1.5 image, klopt dit?


Heb je een vaste emu gekozen of staat ie op autocam??
Ben ook aan het proberen geweest om voor tps aan te geven dat ie mgcamd moet gebruiken ipv de standaard cccam, met het gevolg dat de dreambox veel trager werd
Bij mij staat de gemini3.0 op de CF
In ronaldd gaat het werken met verschillende emu's stukken sneller maar daar kan ik mijn favoriete scriptje niet gebruiken aangezien er geen blauwe knop-functie is

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...