Ga naar inhoud


[Strong] Strong 4400


Gast

Aanbevolen berichten

Strong 4400 is een prachtige doos, doch is er een "maar" aan. Het toestel heeft twee Viaccess embedded en twee CI slots. Werkt allemaal prachtig en met alle Cam's, totdat je er een Irdeto V4.7 inplugt. Dan pas beginnen de moeilijkheden. Happeringen en uitval. Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier ook zo'n bakkie staan, maar heb hier geen problemen met een Irdeto Allcam en Aston Seca CI.<P>TIP: wissel je CI's eens om. Misschien werkt het.<P><BR>Groeten Satkeumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Modulen omgewisseld, maar dezelfde miserie. Als ik een niet bewerkte module Irdeto ALL neem dan werkt het beestje goed, maar dan kan je ook geen PW ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SatMan<P>Heb je het al werkend. Ik heb vandaag nieuwe software gekregen die van Strong afkomstig is.<BR>Check je software versie maar eens.<BR>De software die ik heb is de 2.04.18<P>Als je de software nodig hebt geef me een seintje.<P>Groeten Satkeumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, werkt nog niet. Ik zit nu op een andere locatie en kan niet kontroleren welke soft er in de 4400 zit. Alleszins is het een versie die ik van Strong kreeg, ongeveer één maand geleden. Morgen of vrijdag kan ik dit nazien. Ik hou je op de hoogte.<BR>Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...