Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong SRT-8000 update...


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn SRT-8000 kannie geflitst worden. Hij lijkt communiceren met mijn Toshiba sattelite met Win2000, want na booten (menu & pijltje rechts in bij booten) geeft de loader wel een zooi tekst weer. (die ook in Strong's updatemanual staat, dus dat lijkt goed). Maar drukken op het startknopje heeft als effect dat de generic/plain text printer aktief wordt (in system tray) maar de applicatie hangt op de machine. Niks gebeurt.<P>Wie weet meer?<P>Dank! confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Galgootje:<BR><STRONG>Mijn SRT-8000 kannie geflitst worden. Hij lijkt communiceren met mijn Toshiba sattelite met Win2000, want na booten (menu & pijltje rechts in bij booten) geeft de loader wel een zooi tekst weer. (die ook in Strong's updatemanual staat, dus dat lijkt goed). Maar drukken op het startknopje heeft als effect dat de generic/plain text printer aktief wordt (in system tray) maar de applicatie hangt op de machine. Niks gebeurt.<P>Wie weet meer?<P>Dank! confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>heb je in de bios de poort op EPP ingesteld ???<BR>dit wil ook wel eens helpen als het niet gaat.<P>gr. jww

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm vreemd, ik heb dat namelijk ook gehad <BR>eerst met mijn laptop uitgetest, ik kreeg die tekst ook. laptop was een compaq<BR>ik dacht hmm ligt aan mijn laptop dus niet want op een andere laptop (maxdata) deed ie hetzelfde als bij jou, en toen op mijn pc aangesloten en hij deed et perfect.<BR>?!?! heel vreemd

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan komen door de mode waarin je paralelle poort werkt, je kunt bij de compaq's in iederge'val (toshiba weet ik niet zeker) de lpt poort in Compatible Mode zetten, dit is een mode voor oudere hardware die niet met die snelle & slimme standaarden zoals EPP etc. werken.<P>Dit zal n.m.i. wel werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't spulletje werkt inmiddels al lang, het lag aan de kabels, ben inmiddels al wat verder gevorderd met de strong, toch bedankt voor jullie antwoorden!<P>Zie bij de weg ook het forum over de strong channel editor...<P>Groetjes,<P>Galgootje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...